The best thing I ever had.

 
Varje morgon när min bror kliver in på kontoret så känner jag mig som världens lyckligaste människa. Jag spricker upp i världens största leende och ibland så tåras mina ögon. Detta händer alltså minst fem gånger i veckan. Och jag tror aldrig att det kommer gå över. Jag hoppas inte det heller. Jag vill aldrig att han skall lämna mig här igen. Att han flyttade till Portugal har gjort mig till en innerligt lycklig människa och varenda gång jag får ångest över någonting eller är ledsen så tänker jag på att Sebastian är HÄR och jag blir lugn direkt. 
 
Fy fasen vad glad han gör mig. Sålänge jag har honom by my side så kan jag vara singel föralltid. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0