Sleepover

Idag kände jag skulle bli en grym dag. Och allt har varit superdupermegabra. När jag imorse gick in på kontoret så sa vakten Godmorgon snygging, sedan höll 4 st män uppe hissdörren o tryckte på min våning o önskade mig en trevlig helg (inom loppet av 2 min) och sedan har allt bara vart bra bra bra. Det började spöregna såfort jag kom in på kontoret imorse viket är awesome o My kommer idag o nu har jag o brorsan sett på 2 filmer o 3 olika serier o jag hade packat en övernattningsväska för att sova här med honom o nu skall vi sova. Imorgon hoppas vi på sol o pool och sen sällskapa med My o lite häng med Lina.
 
Perfekta nyktra helgen alltså. Längtar tills jag kan gå in imorgon o väcka sebban för att titta på episode 2 av Sons of Anarchy i hans sackosäck med kaffe. Wihuuu vilken weeend. Nedvarvning o lugn o ro needed.
 
G night! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0