Nej, för det som är sjukt är

 
 
Jag är så otroligt otroligt trött. Det är fredag och vi har varit på Bio. Klockan är 22:36 och jag är helt slut.
Har varit på kontoret vid 6.30 varenda morgon denna veckan och det har inte varit några problem alls. Jag arbetar bäst när ingen är där, när ingen kan ställa frågor eller avbryta mig. Stannar till 18. Dåligt samvete blandat med måsten och rastlöshet. Jag älskar att vara på kontoret. Och imorgon skall jag jobba några timmar, och jag längtar. Hur sjukt det än må låta i era öron, så kan jag svara att det som är sjukt - det är när man i n t e  älskar sitt jobb och spenderar 5 dagar i veckan på en plats där man inte vill vara. I ca 50 år. DET är sjukt.
 
Att jag älskar mitt jobb och att jobba är ju bara helt jävla makalöst fantastiskt.
 
MEN Nu måste jag sova för att imorgon kunna älska mitt jobb lite lite längre. Det är liksom nu de långa dagarna tar ut sin rätt. Och jag välkomar tröttheten den fysiska och den psykiska.
 
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0