Facebook rage

 
 
Varför har man folk på facebook som man inte vill ha där? Folk som fyller NADA syfte verkligen. Jag insåg förra veckan att det finns folk som bara får mig irriterad som jag har på facebook. Så - jag tog bort dem. Tom kollegor ryker. När jag insåg att jag faktiskt inte gör någonting annat än att snackar skit om en person - varför skall jag ha denne på facebook? Det är ju helt absurt. Så, min raid rage är still ongoing. Någon åker då o då och herregud vad skönt det är. Ärligt. Trodde inte det skulle påverka mig alls, men det gör det.
 
Har typ satt detta i system nu. Plocka bort sådana som man faktiskt inte vill ha där och som man faktiskt inte planerar att ta upp kontakten med - like ever - igen.
 
Ut ur min vardag och mitt synfält liksom. Heeeejpåre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0