BD!

 
Best Day!
 
Jamen typ alltså. Vilken superdupermegabra dag detta har varit. Ingenting speciellt har egentligen hänt mer än att Christina är tillbaka på kontoret och jag fick världens finaste väska av henne, sen är ju lyckan i sig att hon är back with me lite större än väskan - men denne var ju ett GIGANTISKT PLUS imorse. Om 1 vecka så kommer Oskar vara här. Och My är tillbaka, min fantastiska vän, min bror sitter mittemot mig på kontoret och jag skrattar typ ständigt. OCH vi kommer antagligen att spendera julen hemma i år. Hemma med min familj, vår familj. Haallooo vad fantastiskt!  Allting har bara flytit på så jäkla bra idag. Inga dumheter som inte har lösts av skratt liksom.
En fantstisk arbetsdag som slutade med att jag jobbade 12h utan att ens notera det. SÅ bra var den alltså.
 
Tänkte gå ut på en powerwalk men vet liksom inte om jag vågar. Känns som om det kommer ske någonting då som vi verkligen inte vill skall ske, och denna dagen kanske blir mindre bra. Eller - så blir det tvärtom ?
 
Vågar man chansa. Vill ju änna inte bli påkörd på The Best monday of all times liksom.
 
Kanske skall nöja mig med ett bubbelbad istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0