WATCH THE THRONE


KANYE WEST & JAY Z i KÖLN den 16/6. FYFAN vilken jävla Sweet dealioo! Jag & Christina.

Sjukt impulsiv grej ändå en vanlig sketen söndag. Kollade på en bild från Big Bois FB, sedan sa hon att Kanye o Jay Z spelade i Köpenhamn. Vi snackade om vilken upplevelse det varit att se det. Sedan såg hon att de spelade i Köln. Och när jag hittat en sida som det stod att de inte var slutsålda på - så klickade Silva hem 2 tickets.

Jag är så sinnessjukt pepp. Skall sola så jävla mycket att jag ser ut som en Kanye-tjej så jag kanske har en chans. Mucho bling-bling skall införskaffas också.

JÄVLAR VAD GRYMT DET KOMMER BLI. WOOOPIFUCKINGDOOO!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0