Tankar på ett plan 3. Fortfarande måndag natt.


Whiskey kan förövrigt vara det bästa jag har testat på under en flygplanstur. Har fan aldrig känt mig såhär till ro som jag är just för tillfället. Det är så otroligt vackert när jag tittar ut (Yes, alkoholen har besegrat nerverna o nu har jag öppet fönster) där jag ser himlen i blått, grönt, rött och gult över molen. Winnerbäck i lurarna och alla tankar på livet. Kanske borde se det som en fin sak att få flyga såhär ofta ändå? Jag menar, det finns inte en endaste människa som känner mig nu här uppe. 10 000 meter över alla som vill få tag i mig. Och jag har lång tid innan jag ens kan säga saker till folk jag vill säga saker till. Vilket är hur bra som helst, för när jag går av planet så resonerar jag säkerligen inte på samma sätt som jag gör nu. Det är vad folk i vanliga fall brukar kalla att tänka igenom saker innan de säger dessa. Jag känner inte igen mig alls på den punkten dock. Men nu är jag här, och kan säga nada till någon. Känns inte ekonomiskt försvarsbart om jag måste upp i luften varjegång jag måste rensa hjärnan dock.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0