Sprängas i luften ångest


Känner mig lite ångestfylld. Inte för att det är fredag, inte för att det ör 22 grader ute innan klocka blivit 8:30, inte för att jag är superdupermegaglad o känner mig verkligen till ro med allt.

Nej. Jag har ångest för att jag tidigt imorse släppte in två snubbar i kontorsbyggnaden. De hade gastuber, kopparkablar o typ en miljon saker som man lätt kan spränga ställen i luften med. Jag klarade inte riktigt av franskan, valpögonen och denna fantastiska morgon - så jag höll gladerligen upp dörren.

Nu ångrar jag mig lite. För jag vet inte vart de är. Om kontorsbyggnaden skulle sprängas idag så får ni blame it all on me. Tur att jag har min nya turkosa kavaj på mig.

BOO-YAH!


Kommentarer
Postat av: william

inte bra med ångest;O

men söt header:3



Och säg vad du tycker om mina "The Girl & Silver Heart" Modell bilder som jag har tagit:D

2012-05-25 @ 08:46:05
URL: http://funnyones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0