Running in peace


Insåg att det är nog ett sådanthär liv jag alltid kommer behöva leva. Ett running life. Stundtals ro i själen. För det får jag ju inte på ett ställe, det är ju uppebart. Jag måste ha nya ställen, människor o intryck för att kunna leva ett njutbart liv. Jag har sedan i januari flyttat från Sverige, till Portugal, till Luxembourg, sedan Portugal i en vecka, sedan Luxemourg. Om 10 dagar skall jag till Portugal igen, sedan Luxembourg, sedan Tyskland, Luxembourg, Portugal. Sedan påbörjas planerna för Spanienbesöket i Juli.

This is it. Detta är min mat för själen. Kan inte stanna, kan inte stå still. Då hämmas jag. Jag får min lugn o ro av att förflytta mig. Ohållbart för många, men mycket givande, glädjande och hållbart för mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0