Predikan om livet


Idag skulle min vän Louise ha blivit 23 år. Jag vill inte lägga någonting positivt gällande hennes bortgång men när en nära vän går bort vid 18 års ålder, så hjälper det en att utnyttja sitt liv till dess fullo o ta alla chanser man får.
Idag har jag tänkt jättemycket på det tillexempel. Jag fyller 23 år. Jag måste göra det bästa av all tid jag har, för jag får leva. Jag har fått bli 23 fantastiska år och jag får förhoppningsvis många år till.

Man måste ta vara på sina sekunder, minuter, dagar, veckor, månader och år. Och man måste ta vara på de personer man älskar. Ring din vän, din farmor eller din syster. Även om de vet att du älskar dem så kan man aldrig säga det för många gånger. Aldrig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0