Celtic festival


I fredags så drog vi på AW o sedan på Celtic festival i grund. Så magiskt vackert det är. Kan inte tröttna på det. Luxembourg är den i särklass vackraste stad jag någonsin har sett och jag är så fantastiskt glad för att jag har fått flytta hit o uppleva detta. Nu flyttar jag tillbaka till Madeira den 29:e juni, och det känns jättebra. Verkligen skönt. Men Luxembourg - jisses vad grymt det är.

Celtic festival var awesome, men när jag druckit 4 öl o en drink så mådde jag så dåligt att jag fick dra hem vid 23 tiden. Har man vart nykter i 2 veckor och inte är van vid det så tar det änna emot. Gick hem o försökte att inte kräkas. Lördagmorgon o jag gick mental på H&M. Köpte stewrt mycket thingys. Så satans gött. Tyvärr hittade jag inte en klänning till sommarfesten - som var anledningen till H&M besöket från början. Men hittade 3 andra klänningar dock.

På kvällen drog jag, Madde o Payman till Grund igen o drack lite bärtz o kastade sten. Som var någon tävling. Sjukt missnöjd med mitt presterande som var ca 2,5 m från rekordet. Var ju helt övertygad om att jag skulle slå det med hästlängder. Uppenbarligen är inte 5kg så lätt som det hörs. Och uppenarligen så ser det inte bara ut som om mina armmuskler konverterat till pure Kcal. Det har dem också.

Gick bättre för Payman som kastade "min" sten in i bergsväggen. Mmm... jag var sjukt imponerad. Grym han är.

Idag har jag legat o solat. Inne på mitt rum. Öppnade upp dubbeldörrarna som mickan rukar göra när hon är bakfull o ligger o solar i sängen. Jag låg dock inte i sängen, och var inte heller bakfull. Har målat o solat heladagen. Självklart grattat min kära moder på hennes morders-dag. Viktigt, viktigt.

Nu ligger jag inne o svettas i min privata bast. SATAN vad varmt det är. Luxembourg leverarar 30 grader liksom. Är fan inte helkasst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0