4 stagioni misstake


Missade min lunch idag trots att Payman o Daniel frågade om jag inte skulle äta. Jo - sa jag. Men glömde bort det igen. När jag slutade nu så var jag sinnessjukt hungrig och åkte på dirren från jobbet till Pizzerian på vår gata. Mm, verkligen bra när man har 1 italiensk gourmet Pizzeria och Pizzahut 20 meter utanför dörren. Helt utan överdrift också. Vi bor typ på Pizzahuts parkering. Sedan om man vill bränna lite kalorier, så kan man ta sig en 100 meters promenad till McDonalds lite längre ner. Ni förstår va?

Vrålhungrig springer jag in o beställer en Quatro stagioni, går ut o ställer mig på utsidan och slökollar på menyn. OH to the FUCKIN NO! Ansiovis. (Vet inte ens hur det stavas så illa tycker jag om det). Och värre smakar det. Verkliga rysningar. Aldrig igen skall jag anta att det är samma Quatros på alla ställen.
Köp aldrig pizza när du är så hungrig att du inte ens orkar kolla på menyn. Eller go safe liksom. Calzone - du vet vad du får.

Fail of the day

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0