Världens sämsta PR


Också på Facebook så kan man ju få ta del av vad folk gör for a living. Mina FB vänner får ju alltid reda på hur innerligt jag älskar livet och hur taggad jag är inför tequilan, några mindre smickrande kort med tequilan tagen med någon väns telefon, och sedan dagen efter hur mycket jag ångrar att jag var med tequilan. Och hur mycket jag ogillar livet. In repeat.

Andras Do for a living kan ju vara intressantare, eller också inte. Jag har tex. en gammal klasskamrat som tydligen - allt pekar på det - har startat en nagelsalong. Och varför tror du det nu då Sara? Jo, jag kan förstås inte vara helt hundra. Men hon länkar bilder till en sida som heter Namn-nagelhörna. Alla är med på att den inte heter Namn-Nagelhörna antar jag? Och där läggs det upp bilder på en del naglar i alla regnbågens färger och de mest fatala mönsterkombinationerna jag någonsin har skådat.

Det ser ut som Desiguals chefsdesigner har stött på Jenna Jameson en kväll på den lokala puben och kom överens om att köra sina crazy mönster med JÄVLIGT mycket glitter, rosa (helst glitterrosa) och sådär svartvita flames överallt. Riktigt riktigt snyggt - skulle Jenna tycka alltså.  Hur som haver, så är det inte jag som skall ha dem, och det är inte jag som väljer vad de andra skall ha så det är ju bara att feting köra på alla dedära epeleptiska volvoraggare mönstrena.

Det jag skulle komma till egentligen är att OM hon är en bråkdel sämre på färger än hon är på PR, så är hon ute på jävligt djupt vatten. Hon öppnar en salong och hon slänger alltså upp den minst smickrande tånagelbild bild jag någonsin har skådat. (Detta är bland de första o sista jag har skådat alltså). Jag anade att hon hade snott den från något kusinbarn som precis målat sina tånaglar o vill visa för sina 6åriga vänner att hon gjort det "Nästan alldeles själv" denna gången. Men någonting säger mig att bilden stämmer. Hon har alltså målat sina egna trubbiga tånageltår och lägger ut en bild på detta Sixtinska Kapell som PR för henne själv o hennes salong.



AHMEN NEEEEJ !
Kan någon please ta ifrån henne penseln.








Kommentarer
Postat av: Mickan

hahahahahahahahhahahahahahahahhahahaha ja döööööööör, snygga tår!

2012-06-26 @ 20:56:09
URL: http://michaelan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0