Rage night


Somnade igår kväll, och vaknade sedan 1h senare och KUNDE inte somna om. Det var en sådandär natt som infinner sig vart annat år för mig, men som nu den senaste 1,5 månaden har uppstått ca 3 gånger i veckan. En Rage natt där alla negativa tankar om människor i min närhet och generellt bara gör mig så jävla förbannad och jag kan inte snap out of it. Det kommer mer o mer saker som jag innan inte riktigt tänkt på, och jag får mer o mer ilska i mig. Efter ca 2h så är det så mycket stuff going on att jag vill bara ta tag i mobilen och skicka sms om vad jag tycker om människors beteenden. But I dont. Inte än iallafall.

Alltså, varför är det så att man är så förbannat godtrogen och sedan när man väl har fakta i handen så ser man varenda liten sak som är ett jävligt tydligt bevis redan då. Men nixpix. Det ignorerar man ju då. För så kan det ju inte vara.

Sovit knappt 4h inatt och när jag vaknar så känner jag ingenting, ingen ilska, ingenting. Det är så himla konstigt. Eller så är det inte det, för jag är inte någon arg människa. Men ändå. Vafan. Somliga människor är fan utanför all jävla räddning.

Rage, fucking Rage.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0