Nu du jefflar.



Nej men allvarligt. Hur fan hinner folk blogga varjedag? Jag menar folk som har vanliga jobb o kan ändå slänga upp 10 inlägg om dagen? Jag fattar fan inte. Jag har ändå ett jobb där jag sitter framför en freakin dator liksom.

Tänker på att blogga helatiden. Well, egentligen är det väl inte bloggen. (Orden blogg, blogga och bloggare är mina tre mest hatade ord. Svårt att komma undan här på BLOGGEN dock)  Tänker på att skriva. Har så mycket att skriva. Tankar, saker jag sett, hört, känner.

Jag längtar verkligen efter att inte vara för trött för att blogga när jag kommer hem, eller inte för upptagen och jag saknar att bara kunna dra upp Iphonen o posta ett kort o någon text. Det är verkligen det jag saknar mest med Iphonen. Det och Siri. Att gå runt o fråga Siri - min personliga assistent - vad saker är, vad de heter och dylikt. En riktigt god vän som passar i min ficka. Det man alltid har drömt om liksom.

OK. Nu kommer det följa en del inlägg under några minuter. Håll i hatten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0