Going gorillas


Sedan kom helgen med stort H.

Fredagen blev en skenad utgång med Silva o Daniel i Luxembourg. Mycket alkohol och mycket intressanta händelser. Träffade mitt livs man - En fransman som var ca 45 år och Så.Jävla.Snygg.
Dagen efter rådde Christina mig att kolla på korten på min framtida man för att se om jag skulle ändra uppfattning - vilket jag gjorde radikalt då han såg ut som en äldre (Ja äldre) version av Mr Bean på korten. Ville skölja munnen med spolarvätska efter att plågsamt tryckt mig igenom korten. Damn you camera.


Silva & Sara
 
Daniel


SEDAN KOM LÖRDAGEN.

Jag o Silva tog bilen från Luxembourg efter en vila på McDonalds - vi hade sovit 4h - Can't blame us och drog till Tyskland. The Queen her self fixade Penthouse i Köln på Radison Blu och sedan bar det ut på middag och

K A N Y E W E S T & J A Y Z

Helt jävla insane alltså. Inga överdrifter. Det var så jävla ballt. Sedan gick vi ut en sväng på stan o såg vad Kölns uteliv hade att erbjuda. En mycket MYCKET trevlig vistelse i Köln må jag säga. Söndag o jag fick lita på Silvas råd att man måste se Rehn och Donau när man ändå är i Tyskland. Så vi drog på en liten Roadtrip, hamnade i gräl med GPS kärringen men fick tillslut se floderna. Ingenting jag ångrar.


SWAG

Lé Penthouse terrass


Finaste finaste helgen like - ever?
Mycket bra mycket bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0