Fumlar i slangords områden


Nu när jag ändå är inne på detdär med att chilla och allt är så jävla bra snacket så skall jag faktiskt slänga ut nyheten här att jag tror jag har chillat idag. Då jag är 23 år i år och känner att det har gått förlångt för att erkänna detta så har jag ju bara hakat på "Chilla" trenden. Jag vet förfan inte ens vad man gör när man chillar.

Men idag har jag: Sovit till kl 8, vaknat, somnat om, vaknat vid 11 tiden, handlat mat, lagat mat, kollat på film o surfat. Hela dagen. Rädsla för att vakna med liggsår inatt är överhängande och det känns som om jag nästan gjort någonting tabu-aktigt i en hel dag. Är detta chilla? Detta måste väl vara vad folk kallar chilla? Jag vågar inte fråga vad de gör för att riskera att bli tagen som en jubelidiot som bott i en grotta hela mitt liv. Men jag ANTAR att ligga i sängen 75% av dagen räknas som att chilla? Undrar om det faktiskt finns någon procentuell kvot som man måste fylla för att få räkna det som Chillning? Nu skäms jag lite när jag tänker på att jag brukar svara "Mm chill" när någon sagt att de har haft film-marathon en helg. Släng dig inte med slangord som du inte behärskar, du vita 23 åriga kvinna. Det är ju patetiskt. Jag känner att jag fumlar i mörker här, trampar upp nya stigar i outforskade områden i Sara-land nu. Det kan tänkas att jag idag har chillat alltså. Spännande.

Chillar, chillade, chillat. Det är så man böjer det eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0