Väx upp du brukare


Fråga:

Varför tror folk som brukar droger att man hyser ett uns intresse av detta?

Det är så pinsamt att jag typ vill täcka för ansiktet när folk snackar om det. Det är som om de snackar om när de drack sin första 2,25:a cider liksom. Och detta gör folk, oavsett om de är rookies inom drogämnet, eller inte.
Dett skall alltid inflikas om "Munchies, Hallucinationer, tankar när man är hög, känslor" Alltså. Ingen. Bryr. Sig.
Skaffa en blogg där man får välja om man vill ta del av det eller inte. För jag kan inte ens förklara hur ointresserad jag är på denna intresseskala. Det finns liksom inte någon botten.

Jag är varken för eller emot droger. Alla har sitt liv, sin egen vilja, sin egen styrka. Vill du bruka, så gör det. Alla är vi medvetna om riskerna. Det kan sluta med att missbruka. Vi vet ju det, allihopa. Man vet ju alltid vad man har att spela med när det gäller droger.

Sedan skiter jag fullständigt i om det är snack om hur Tulpanerna på väggen ville käka upp dig efter att du slickat i dig ett frimärke, eller hur mycket chips du käkade när du var bäng på röka liksom.
För mig spelar det inte någon roll om det är harmlöst som röka, eller om det är farligare som amfetamin.

Jag vill inte höra om det. Starta en tråd på flashback liksom om du nu tycker det är så ballt att du måste hävda dig på något sätt. För herregud.. det är inte ballt.

Väx upp du bekräftelsesökande.



Kommentarer
Postat av: Max

Så jävla rätt, jag kräks på det här snacket. Usch!

2012-07-12 @ 19:43:02
Postat av: Mickan

Låter som att nån jag känner igen vart i farten igen, låt mig gissa?: 11.40 lunchrasten.

AHAHHAHAHAH (sick thou)

2012-07-12 @ 20:44:39
URL: http://michaelan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0