Placeo Alfahane



Har länge tänkt på hur det kommer sig att de finaste, bästa, charmigaste, snällaste och roligaste killar följer en person som är allt annat än det ovannämnda. Hur kommer det sig att de fastnar för en viss person och sedan nästan fjäskar för denna personen? Jag tar tillbaka ordet "Nästan". Jag skriver om meningen: Hur kommer det sig att de fastnar för en viss person och sedan fjäskar så jävligt, för denna människa att man skäms när man är i närheten.
Alltså - VA? . Beror det på att dessa människor är manipulativa och snackar omkull dessa pojkar eller beror det på att de oftast har mer pengar, historier, erfarenhet och skryt i bagaget?

Nao së alltså. Men det sticker mig så jävligt i ögonen. Bra killar skall inte följa uppstoppade, självgoda, falska, manipulativa män. De skall hänga med sina polare och inte se upp till någon som har en ditmålad fasad som kan snacka så mycket BS att alla medverkande i Paradise Island blir lika oskyldiga som Barnen i bullerbyn.

Vad ser man som en hyvens kille upp till när det kommer till överstylade män i vita linnebyxor? Nothing tänker jag och resterande kvinnor som uppmärksammat samma fenomen. Men visst är det någonting. Är det viljan i att kunna snacka, skryta och ha mycket pengar som drar. Isåfall får vi fan ta o reboota. Om det är vad dagens män ser upp till påriktigt så skall jag fan paxa en plats som nästa Farao och dräpa alla män (över 20 om de inte visar bättring). För detta går ju inte.

När man ser detta upprepas så himlar jag fan med ögonen så mycket att de skiftar tidszon. Jag - och alla kvinnor som tur är, ser ju detta som de andra männen inte ser. Hur de radar upp sig och svansar efter denna Placebo Alfahane. Oh lord. Få det att sluta. Det är fan det lätt omanligaste jag sett. Och nu när vi ändå är inne på omanligheter, så skall jag fan ta o trycka av nästa inlägg med just det som tema. En-fucking-joy änna.


Fotnot: Jag är mycket upprörd just nu. Detta inlägget kan vara både onödigt och lite väl magstarkt.


Kommentarer
Postat av: mickan

hahahaha

2012-07-11 @ 21:28:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0