Ungkarlslyan


Ett glas vin på denna gigantiska balkong med utsikt över Atlanten. Och precis uppstigen ur ett skumbad.
Jo, såhär spenderas första dagen av ensamhet. Så. Skönt. Nu sitter jag i soffan med blött hår och har på Aljazera i bakgrunden. ÄNTLIGEN kan jag kolla på Aljazera utan att folk påpekar hur märkligt det är. Och äntligen kan jag välja när jag skall hitta någon i soffan i vardagrsummet. Oh. Denna fantastiska lägenhet är det bästa jag vet. Har alltid varit. Vet inte om det är för att det är Oskars lägenhet eller om det faktiskt är så att jag tycker lägenheten är så fantastisk. För det tycker jag. Finns inte något annat ställe jag känner mig så trygg på här på ön. Förutom på kontoret då. Ganska skyddad miljö.

Jag förstår verkligen varför Oskar inte flyttar till något annat land oftare än han faktiskt gör. Och jävel vad han är typ världens bästa man som låter mig bo här i 3 månader. Lätt värt ett frieri eller iallafall ett löfte om evigt slaveri. SHIT vad jag behövde detta. Min egna ungkarlslya. Nu skulle jag ju vilja försvara ordvalet Ungkarlslya med att det kommer vara det, då det kommer vara en del karlar här. Men det vore ju bara en ren lögn eftersom den enda karln som kommer vara här och sova här är min bror. Ingen överdrift. De enda gästerna som kommer få vara här är tjejer. Bara tjejer. För jag är så jävla trött på män. Simple as that.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0