TGIM

 
 
Ja men verkligen. Thank god it's monday. Även om jag har haft en helt fantastisk helg, Fredag o Afterwork som var fine as wine och sedan lördag och vinho verde i solen på balkan med en bok och ljuva toner från högtalarna som varvades med hängmattan när jag blev för varm. Eh yao yao änna.  
 
Efter några timmar av förmycket lugn o ro så dansade på linjen mot en hejdlös uttråkad död och kilade upp till Robin o hans nyinredda balkong med kuddar och riktigt grym feeling med massa öl o vin och bra konversationer. Joinades av min brother from the  same mother o Madde & Payman och hade en sådan förtjusande trevlig kväll med sinnessjukt mycket skratt. Riktigt bra lördag.
 
Söndag och Bio med Christina. Gick och såg Magic Mike. Oh lord. Vilka. Jävla. Män.
Efter en sådan bio kan jag bli lite deppig för att jag inte har sådana män i mitt liv, men samtidigt så botas det deppandet med insikten av att jag är singel och skulle kunna - med tillräckligt mycket Rohypnol - kamma hem en Magic Mike en kväll i Tampa.
 
Miii-Jaaau!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0