No chain no gain


Halvkollade på något program på TV nu medans jag uppdaterade min status om Portugisers dåliga matvarupackning på facebook. (Jag var tvungen att få ut det. Det har psykat mig under 4 års tid nu) Det råkade vara MTV som gick och alla vet ju vart MTV lägger ribban under kvällstid. Just precis - det finns ingen ribba för denna hejdlöst dåliga TV-tablå som de kör. Om vi nu överlever 2012 och får upp lite hopp om överlevnad så är det bara att dra på MTV vid 23 tiden så krossas detta hopp om mänsklig intelligens 120 sekunder in i vilket program de nu än väljer att visa och någonstans runt där så hoppas man att Mayaindianerna har rätt om undergången.

Nu var det något program om snubbarna i Jersey Shore. Ni vet de killarna som man ser och lyssnar på och av en ren reflex slår sig för pannan över så ofta att man seriöst framkallar en mindre hjärnskakning. Dessa killar med så mycket vax i håret att de lätt skulle kunna erbjuda hela Australiens surfingteam gratis vaxning av deras brädor. Och så solbrända att cancerfonden trycker upp bilder på "Ron" och "The situation" för att avskräcka ungdomar från att sola.

En av snubbarna står på en klubb och dansar med en tjej som han sedan totaldissar varav anledningen var "She was fine and all that - but then she touched my chain. And you do not touch my chain"







Men Gaaalfrieeend. NOT the Chain fattarula?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0