Fling mördaren


Här om dagen så panikrinde det på porten. Klockan var 15 och jag hade slutat tidigt. Så - jag öppnade inte, för det finns ingen jag känner som inte är på kontoret den tiden. Så jag fortsatte med mina sysslor och grejade lite i köket.
När jag kommer ut därifrån så möter jag min bror i hallen. Ståendes blixtstilla i en förstelnad Robot-Dans-Pose.
Jag blir skiträdd även om jag ser att det är mannen som jag legat i samma livmoder som - samtidigt. (Ärligttalat så vet jag inte riktigt hur det fungerar, det kanske är två livmödrar när det är tvillingar?)

Och han ser riktigt besviken ut. Slappnar av och säger "Ahmeen.. du klarade inte våldtäktstestet"

Alright. Vad hade han väntat sig att jag skulle göra? Skulle jag ta tagi något vasst föremål? Ville han verkligen utsätta sig för hur en kvinna reagerar inför ett våldtäktsförsök?

Idag kom jag hem o kände att någonting inte kändes rätt. Chipspåsen som låg i soffan var liksom nästan uppäten och jag har inte rört dem. Och jag vet att Ajla & Amanda knappt rörde de igår kväll. Sedan vandrar jag in i köket o upptäcker att en skål står på bänken. Får lite småpanik o tänker på dendär vandringshistorien om mördaren som låg under en tjejs säng och käkade knäckebröd aslänge innan de upptäckte honom.

Sen såg jag att det hade varit My Time flingor o mjölk i skålen. Sebban hade vart där.

Funderar på när det är man skall börja ångra att man gav honom en extranyckel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0