Fina familia

 
Tagit ett bad o ligger i soffan med en bok i knäet och kaffe på vardagsrumsbordet. I detta ögonblicket kan jag sakna att mamma stryker mig över huvudet och säger "Sara mitt hjärta.. drick inte kaffe såhär sent.. då kommer du aldrig kunna somna" Jag har aldrig haft problem med koffein sent på kvällen men man orkar liksom inte dra den historian igen för henne. Så man ler bara. Och kollar på henne jättelänge tills hon försvinner ur rummet. Gud vad jag saknar familjestunderna. Saknar att ha alla runt mig. I samma hus. Höra diskmasinen plockas upp på morgonen, matkassar ställas ned i hallen, någon som ropar Haaaallååååå när denne kliver in genom dörren.
Saknar min familj och allt som kommer med den. Väldigt, väldigt mycket.
 
Fina fina familia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0