Ät den jävla cupcaken nu då !



Något av sakerna jag älskar är när TV Kockar är mulliga. Då vet man fan att det är bra TV.
 
Vem fan hade låtitbli att äta allt det man lagar under en dag liksom? Vem? (Ja, förutom alla ni som läser detta som råkar ha snubblat över ett decilitermått med ryggrad o självdiciplin i tidig ålder medans vi andra istället råkade snubbla över mammas gräddsås i grytsize)

De står liksom där, slickar sig runt munnen när de gör sin hammagjorda glass och jag ler. Kanske själv kääkar glass liksom. Någon typ av Virtuell-TV-Gemenskap som sker från Soffa till sändning. "Men JA! Du väger 200 kg, och du SKALL käka hela jävla laxen på 89 Kg. Klart som fan du skall. Kom igeeeen. You can doooo it!"

Så jävla mänskligt liksom. Är du trädgårdsmästare så HAR DU jord under naglarna och mask i håret. Och är du TV Kock så käkar du maten du lagar, och du blir tyngre. Det är så det är liksom. Det är fan nature people.

Något av sakerna jag hatar är när TV kockar bantar ned sig och ser ut som små Rachel Zooe's i sina chic förkläden.

"Men FYFAN. Hon har ju en personlig jävla tränare. Jag hade fan aldrig kunnat se ut som henne. INGEN kan det om man inte är så rik"  Säger man till Ben & Jerrys burken i handen.

Riktigt jävla dålig TV är vad det är.

Fan ta dig Nigella. Jag trodde vi hade något.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0