Absurt raggande

 
 
En skrämmande sak som min väninna berättade här om dagen om en kille som hon dejtade under ett tag.
Detta kan vara bland det sjukaste jag har hört vid närmare eftertanke.
 
Well. Min väninna träffar en kille, de börjar dejta, börjar ligga och yada yada. Detta pågår ett tg och sedan så bestämmer sig väl båda att det inte känns rätt och de går skilda vägar.
För ett tag sedan så var hon uta på krogen med våra vänner och hon ser då denna mannen. Hon går inte fram till honom utan är bara cool som hon är liksom. Efter att tag så går denne man fram till min vän och börjar prata "Hej, allt bra?" Ja, men det är ju bra liksom. "Så.. hur gammal är du då?" Min vän börjar då skratta. Och säger "Eh.. du skämtar med mig va?" var på killen svarar: "Nae.. hur gammal kan du vara. 20 kanske?" (Hon är 23 skall tilläggas) till svar tittar hon bara helt förundrat på honom.
 
Killen förstår då att detta är samma tjej som han hade en relation med för ett tag sedan, och nu snackar vi inte 10 år - för folks utseende kan förändras under långa perioder, absolut. Men nu snackar vi 6 månader. Helt jävla otroligt. Han skämdes tydligen supermycket och har inte hört av sig sedan dess. Sjukt förståeligt då han trodde att det var en helt random tjej som han aldrig har träffat förut.
 
Min väninna måste ju verkligen ha ett utseende som attraherar honom om han 2 gånger börjar ragga på samma tjej. En gång efter att de brutit upp. Helt jävla absurt. Män alltså.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0