Solkräm är för turister

 
 
Nackdelen med sol är ju att man bränner sig. Och att mina läppar svullnar så jag ser ut som något sorgligt försök till en Hollywoodfru. Och att jag får munsår. Inte dykt upp än men jag anar dess lämpliga framträdande innan vi skall gå ut ikväll. När jag bränner läpparna får jag alltid munsår. Stod kvar vid staterandet av att Solkräm är för turister, Idag - not so much. Bränt upp hela ansiktet, bröstkorgen, benen, knäna och fötterna. Också har jag bränt händerna och handlederna. Ja ni förstår ju att det fanns bra mycket mer intressanta saker att göra igår vid poolen än att smörja in sig och att vinkla solstolen i takt med solen. Typ dricka öl fördjupa oss i ämnet "Kvinnliga Portugisers minimala - snudd på obefintliga bikinitrosor".
 
Katamarantur idag kl 10 men då Malin ringde inatt och sa att hon fortfarande drack drinkar så fick jag väcka Mickan och säga att vi får nog skjuta på det lite. Inte mig emot jättemycket. Önskar att svullnaden av läpparna går ned lite innan jag visar mig in public. Dock vet jag inte hur en 3h lång katamarantur mitt ute på Atlanten kommer göra att min överdrivna bränna kommer bli bättre. Men det serveras ju öl på båten så det problemet löser sig väl själv. Eftersom jag har Mickan här på semester så får man ju änna turista lite. Det är ju helt okej ibland.
 
Lördag och BO-YAH!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0