MII-JAU!

 
 
Majj Gadd vilken snygg blogg jag har. Jag tror det är den snyggaste bloggen jag vet. Nu läser jag ju bara min egen blogg men ändå. Alltså Katten. Jag har den ju också som Cover photo på Facebook, skärmsläckare på jobbdatorn, som skypebild och nu som header här. Men I just cant get enough. Jag o My satt nyss o försökte ringa till varandra på Skype men det gick liksom inte. Jag kunde föreställa mig själv hennes vrede men jag själv kände nothing. Ingenting mer än lycka när jag såg min Skype-katt som försökte ringa upp hennes bokhylla (Japp, hon har en bokhylla som skypebild. Väldigt vacker skall tilläggas) Och jag är så road när jag ser den liksom. Så sjukt käck bild.
 
Jag leker ju lite med tanken att katten själv har dragit på sig Lennon-glajjorna och posat i webcamen. Sedan fixat lite ljus i Photoshop. Katten har nog som jag också denna som coverphoto, desktop, skypebild och header. Haha. Kolla runt munnen. Så  pösig! Fifan vilken bild vettu. MII-JAU!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0