Med lya kommer Robin

 
 
I och med övertagandet av Oskars lägenhet så kom också övertagandet av Robin, då Oskars nära vän.
Kan inte annat än att säga att det var en fantastisk grej som ingick i lägenhetsdealen. En Robin liksom.
Typ Tellus sötaste och snällaste kille. En kille som uppskattar vin lika mycket som jag, oavsett om det handlar om ett glas på en lördagsmorgon eller om det är en flaska på en onsdagsnatt.
 
"Jag har köpt en flaska vin, och på flaskan så står det SJK. Kommer du över?"
Sådantdär säger Robin typ ständigt. Så.himla.bedorande.
 
Förra helgen så tog vi över min brors lägenhet då alla boende där försvann. Jag o Rob own the place med våran ypperliga musiksmak och dancemoves. Hurra för att ha fått ta över Herr Fyhr i 3 månader. Hoppas på förlängning.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0