Lohan

 
 
Lindsay Lohan är fortfarande bland det vackraste, snyggaste och sexigaste jag vet. Majjgadd alltså. Verkligen en tjej som jag skulle kunna gå lesbian för alltså. Jag tänker nog lite väl ofta på henne. Minns en gång när Mickan frågade vad jag tänkte på och jag svarade att jag funderade på om Lindsay var bakfull idag och undrade hur ballt hon hade det under natten. Jag är verkligen helt övertygad om att vi hade blivit bästa vänner om våra vägar hade korsats. Och hon har ju faktiskt lesbiska erfarenheter. Det är fan aldrig försent att testa något nytt liksom. Och skall livet fortsätta att kantas av sådanahära manliga stjärnor man träffat de senaste åren så kommer jag börja spela för det andra laget typ pronto. Eller a, jag skulle iallafall spela för Lohans lag alla dagar i veckan. M m m !
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0