Föräldrar. Mjölk intages.

 
Två stycken vid benämning: Föräldrar är alltid väldigt noga med att jag skall få i mig mjölk. Im not a milk fan liksom. Eller, jag vet inte. Jag blir lätt äcklad av mjölk. Vet inte vad det är. Så, jag dricker aldrig mjölk.Vilket mina föräldrar är väldigt medvetna om givetvis. Men nu så kände jag i veckan att jag behövde mjölk i mig. Märklig känsla. SÅ jag köpte en Mjölk-festis (uuh, det ordet lät inte bättre) och här är den. Sinnessnyggt kort blev det förövrigt. Om jag hade gillat mjölk så hade jag lätt skickat in denna till en Mjölkreklam. Men det gör mig lite till en hycklare va? Hur som haver. Föräldrar: This is for you! (Tror inte pappa vågat sig hit än, men min kära härdade mor har iallafall. Så hälsa pappa att framsteg görs. PUSS!)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0