Bieffekten av hets

 
 
I onsdags så var det min vän och kollega Amandas sista dag innan hemfärd till Sverige igen. Så jag dök upp lite som gubben i lådan som vanligt och hade så dåligt samvete för att jag endast kunde stanna i 25 minuter då jag hade gäster hemma. Så jag beställde in en vända öl till alla som var med och sedan avslutade jag det med en runda tequila. Emelie  sade sig ha magsår och var därför lite skeptisk mot tequilan.
"Det finns ingeting i världen som tequila inte kan råda bot på" säger jag. E känner sig fortfarande lite skeptisk på om detta verkligen är bra för hennes mage och jag garanterar henne att vad det nu än är hon har så är det inte magsår och man må ju dricka tequilan med resterande grupp. Ja, lite hets kanske det var men vafan.
 
1,5h senare så får Emelie åka till akuten pga extrema magsmärtor och spenderade natten där.
 
 
Tror ni att jag kanske har lite.. liiite.. dåligt samvete ?
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0