2000-talets genialiska lösningar

 
 
Många fantastiska uppfinningar har tillkommit på 2000-talet. Realityshows med kloka ungdomar som bor tillsammans i en villa, Bratz-dolls, Farmville, drogen Badsalt som gör att man vill äta upp varandra. Ja ni ser, mycket kloka saker som ploppat upp här och var under 2000-talet.
 
Om vi tar och bortser från alla dessa hjärndöda saker så kan vi fokusera på någonting som faktiskt är riktigt bra. Och det är skoskavsplåsteret. Jag belönades med sjuka skoskav i helgen efter ett par nyinköpta skor, och jag investerade då i - skoskavsplåster. Dessa är så sinnessjukt att igår när jag klev ur duschen så trodde jag att bitar av min fot hade lossnat och liksom hängde löst, men det var ju skoskavsplåstrena som kamoflerar sig så bra att man glömmer bort att man använder dem och sedan blir rädd när de börjar lossna.
 
Hurra för antagligen den mest användbara och snygga lösningen under 2000-talets historia.
Jag hälsar dig Skoskavsplåster.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0