Wikifredag

Efter sista arbetsdagen denna veckan (sista schamalagda, funderar nämligen på att åka till jobbet imorgon och slå ihjäl lördagens sista strimmor av fun på kontoret) så har jag landat i min kungliga säng och Wikipediat mig till ro. Idag lästes det om Guantanamobasen, Mehdi Ghezali och om hur omvärlden drabbades av Jyllands-Postens publiceringar av Muhammed karikatyrerna 2005. Det vill säga rätt så jävla hårt och turbulent.

Nu är sminket borta, mysshortsen på och jag är så in i bomben game för Pulp Fiction.
Anar en harmonisk stund fram tills att killarna kommer hem fulla till bredden av Rom o Cola.
Den lokala puben levererar alltid när det kommer till 2 stycken män fyllda 28 & 30 och nyinflyttade till Luxemburg. 22 åringen däremot spenderar sin fredagskväll framför Wikipedia. Sjukt nöjd nu, men definitivt nöjdare imorgon när männen kryper över parkeringen till Pizzahut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0