Roomies, BJ's och svordomar.


Jag kan inte ens skylla på att jag inte har tid att blogga längre. För jag har tid. Så jävla mycket tid.
Har nog aldrig haft såhär mycket tid i vuxen ålder. Kan ju bero på att jag bott på Madeira hela mitt vuxna liv och därför i vanlig ordning prioriterat allt annat som livet har att erbjuda.

Det har regnat som faaan (jag har kommit på mig själv med att svära mer o mer. Sjukt illa låter det. Vill sluta, men å andra sidan så känns det så mjäkigt att säga Förbaskat iställer för Förbannat. Gärna i kombination med Förbannat jävla. Använder också det manliga könsorganet hej vilt. Inte Penis då, utan Kuken. När jag inte kan riktigt med att skriva Kuken, så skriver jag QK:en. Eller något så moget som "Detta suger QK".)

Jo, jag sa precis att det regnar så förbaskat (...) och det har det gjort i alla våra Luxemburgiska dagar förutom 1.5 dag. Typ. Jag o Dan slängde ihop en snabb kalkylation på balkongen där vi stod o rökte och talade om vädret. Vädret ja. Jag trodde aldrig att jag skulle komma till den punkten i livet där jag faktiskt finner det intressant att tala om vädret. När folk skämtar och säger "Ni kan ju tala om vädret"  höhö! Så rynkar jag alltid på pannan. Vaddå vädret? Ja, klart som fan de kan tala om vädret? Jag vill gärna tala om vädret, vill inte alla det?

Och bor gör jag fortfarande med Dan & Daniel. Jag måste säga att jag är väldigt glad för killarna. Jag hade ställt in mig på Mental Shutdown, men det har inte inträffat. Jag är så glad när jag ser dem på mornarna virra runt med nyvakna ögon och inte ha en aning om vad klockan är när jag går ut genom dörren. Jag tror detta är nyttigt för mig. Jag skrattar väldigt mycket, och jag får ta mycket också. Mycket snack om kvinnor och något så in i.. (gatan?) mycket snack om sex. Jag har nog aldrig sagt ordet Blowjob såhär många gånger under min livstid innan detta. Men 20 dagar in i DeLux life och jag har konverterat min ena hjärnhalva till männen i lägenheten. Fotboll och sex snack. Men å andra sidan så målade Daniel faktiskt naglarna med mig här om dagen, vi konsumerar väldigt väldigt mycker rött lådvin och igår satt jag o Dan och drack Rosé och myste. Vi leker lite lekar och det är så himla trevligt.

Gött snack helt enkelt, gött snack. Nu skall jag ta en cigg med mina fina roomies.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0