Monumental queens.



Har skypat med Malin nu i några dagar. Där vi ligger i varsinn säng på kvällarna efter jobbet och käkar nudlar.
Eller.. dricker vin. Mickan kommer in ibland på skypen och vi har vår Por Favor skype som den heter. Aldrig innan har jag fällt så mycket tårar i en gruppskype. Jag skrattar, Mickan skrattar och Malin skrattar.
Nu är vi alla 3 i olika länder. Mickan hemma i Sverige o rehabiliterar sitt knä, jag i Luxemburg på nytt kontor o företag och Malin i Portugal o håller ställingarna tills vi kommer tillbaka.

Varför vi är så deppiga just nu är för att våra liv suger utan att vi är tillsammans. Vi är 3 personer som behöver varandras närvaro för ett liv levt till max. Jag älskar dem så mycket att jag får ont i hjärtat. Och jag skrattar när jag tänker på dem. Alla dagar (varje dag) på balkongen i Monumental Palace. De finaste jävla tjejerna i historien.

Gud, jag vill tillbaka. Tillbaka till oss 3. Snart snart snart sker det.

Love found.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0