The Party of the year.

30 år och fortfarande ett barn i sinnet. Det är min förklarning av Kim Liljegren som här om veckan fyllde 30 år och som nu i helgen firar detta med en stoooor fest i Kalmar för nära och kära. Kan inte bli annat än en jävla Succé om man tänker tillbaka på Madeira tiderna med Linn, Kim, Jonas och mig. Tyvärr kan inte alla Madeirabor komma, men många kommer vilket är helt fantastiskt.
Mat, underhållning, livemusik, spex och alkohol står på schemat.

Snackade med Kim förut och han sa att hade inhandlat alkoholen idag. Det vill säga:

8 flak öl
2 flak cider
10 Flaskor sprit
9 liter vitt vin
9 liter rött vin
8 flak öl
2 flak cider
10 Flaskor sprit
9 liter vitt vin
9 liter rött vin


Hum, hum, hum... Undrar om man kanske kommer bli lite salongsberusad kanske.
Jag bestämde mig för att ta med min Visare hälft Mia till gallejjet. Alltid bra att ta med någon som är lite klokare och lugnare än en själv. Det vill säga om inte Hets-Sara börjar hetsa Mia till ett tillstånd som är snarlikt Saras.
Får väl hoppas att hets-Sara inte dyker upp kvällen till ära. Peppar peppar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0