It's all about Tequila


Igår så var jag totalt utslagen. Tror jag var redig berusad klockan 9 på morgonen. Efterom jag klockan 5 vandrade i ett avstängt område med lera som täckte skorna, och sedan fick ta stora vägen hem, då jag inte hittade på något annat sätt, så kanske det inte var så märkligt att jag var berusad klockan 9 också.
Jag orkade med andra ord inte hänga med på Liseberg, och var i början av dagen inte alls avundsjuk på min familj som skulle på Winnerbäck, men det trappades dock upp ju längre av dagen som gick. Kollade på Kung Fu Panda 2 gånger (vilket är lika många gånger som jag kollat på den idag redan), sedan köpte jag o Morfar Pizza och kollade på TV hela kvällen tills de andra kom hem från Winnerbäck.  Nu spelas det Winnerbäck i hela huset och jag är lite bitter över att jag missade det.

Efter att vagnarna slutat gått på Lördagsnatten så kom jag äntligen med en buss hem till mina kusiner, efter att ha flytt från en man som tyckte jag var skyldig honom att följa med honom hem då jag fick honom att snacka med en kille som förföljde mig Avenyn upp, så sa jag att han skulle snacka med en annan random snubbe som gick där istället för att hänga på mig. Snubben som blev offret tyckte då att jag skulle hänga med honom hem, då jag skickade en annan snubbe på honom. Jag var mer eller mindre skyldig honom det. "Det minsta du kan göra" som han sa. Mmm, visst tjena. Nixpix sa en ofantligt full Sara, iklädd svarta skinnbyxor, en päls och läppstift där hon sprang nedför Avenyn och hoppade in i sista nattbussen.





Jag har upptäckt en sida hos mig själv som jag inte visste fanns, eller en sida är det väl inte, men det är ett drag hos mig som jag nu har analyserat. Man vet aldrig med mig när jag är tokfull. Förutsatt att jag inte svamlar eller skelar då förstås. Men, om man ger mig Tequila (vilket konstigt nog alla jag är ute med gör) så kan man läsa om jag är för full eller inte genom att se om jag tar citronen och saltet. Gör jag inte det, utan endast dricker tequilan och innan säger att jag skall ha en 6:a (får jag inte det så skall jag ha 2 stycken fyror, för att överlista bartendern). Men somsagt, skiter jag i saltet och i citronen så är jag med största säkerhet SKITFULL.

Känns ändå skönt att ha hittat ett sådant drag hos mig själv. Innan har tänkt att sålänge jag kan säga mitt personnummer så är jag inte packad. Eh... OK Kloka kvinna. Inte konstigt att man alltid blir asfull, eftersom personnumret är fastetsat hur jävla packad man än är. Succé.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0