Töpp sommar!


Jisses vilken intensiv sommar det har varit ändå. Synd att man inte har kort på allt som hänt - men å andra sidan vilken JÄVLA tur att man inte har kort på allt som har hänt. 2011 års sommar, den första hela sommaren i Sverige jag upplevt, sedan 2007 var verkligen alkoholens sommar. Fysatan vilka fina månader.


Så vad har hänt?

Jag har kommit hem till Sverige, och 6h senare så satt vi hos en Mäklare som vi hittade på en uteservering. Sedan söp vi honom under bordet och flydde fältet.



Vi åkte Limousine i hela Göteborg.



Var på Möhippa och dansade i fiskarutstyrsel.



Vi var på Bröllop.




Sedan har vi varit ute och druckit vin, drinkar och öl varenda dag i hela Maj och Juni.



Vi drog till Kalmar drack liiite förmycket vin.



Vi drog till Öland och drack bärtz.



Skumpa, Henke Lundqvist, Glenn Hysén och annat ståhej inträffade.



Vi var på klassfest.



Alla eviga kvällar på Avenyns uteserveringar med mina vänner.




Midsommar kom, och Jonas, Jimmy och Janne kom på Besök från Oslo.



Efter det så kom Hallstensson och gänget på besök från Borås, för en redig utekväll på Smögen.



Strax därpå kom de blivande Makarna Kim & Linn från Karlstad och hade allt annat än ett nyktert besök.



Jag stannade kvar i Kungshamn och Smögen och gick ut på hemmaplan. Alla kvällar startade i vårat uterum, som kallas Satans Uterum.



Och alla fina, fantastiska dagar på altanen med öl och fint sällskap.



Kort och gott - det har varit en fantastisk sommar med sol, bad, klippor, fester, bröllop, möhippor, privatfester, skeen, skratt och mycket, mycket Kärlek. Sommaren är kort, men fan vad mycket roligt som händer.

Tack för denna superbt fina sommaren allihopa som varit med mig och satt guldkant på tillvaron. Och varsågod systembolaget för alla tiotusentals kronor ni tjänat på oss i sommar.

Nu ser jag fram emot en lika wonderbar Höst!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0