Those flashing lights


Dagar som denna känner jag att jag inte borde sitta vid datorn alls. Inte använda telefonen, inte kunna maila, sms:a, och absolut inte titta på bilder. Försent. Det känns redan i magen, det bubblar redan i blodet. Och självklart regnar det ute. En dag som jag sörjer att jag inte längre har det jag hade en gång.

Jag har allt annat. Jag vet det. Men vemfan bryr sig om det, när det är det andra man vill ha?



En helt vanlig kväll på Funchals gator, runt Julen. 2010.


Those flashing lights.






Kommentarer
Postat av: Mickan

YO! Det är bara att du sätter dig på ett plan. Så har du ALLT de där igen. Love

2011-09-20 @ 13:04:25
URL: http://michaelan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0