Hurra för Jonas!


Nu precis ringde Jonas. Jonas Johansson som idag fyller 29 år. Jag fick mig ett par hjärtliga skratt när han svamlar om allt mellan himmel o jord och slänger ur sig aldrig någonsin väl valda ord. Känns lite fel att han får ringa till mig på sin födelsedag. Men å andra sidan, så tror jag att hans födelsedag är lika viktig för honom som min var för mig - totalt oviktig. Han peppade mig inför Kims 30 årsfest i Torsås den 24:e. Uuuuh, kan bli bra alltså, men blir med största sannorlikhet brutalt. Men brutalt är alltid bra i rätt sällskap.
 
Tanken slog mig nu om Jonas verkligen själv vet att han blir 29 år idag. Hans brorsa Jimmy blir ju 30, så om Jonas kan sin matte så borde han kunna räkna ut att han blir 29. Dock inte någon säkerhet i den konspirationen.





Men, hur som haver så fyller min absoluta favorit-Jonas genom tiderna år idag. Ett fyrfallet leve för Jonas, han leve - hipp hipp Hurra, Hurra, Hurra!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0