Heja Livet!


Efter ännu en otroligt rolig arbetsdag så landar jag i stan och möter upp Josse för en fika. "Inte en droppe vin idag, för blir det ett glas, så blir det flera och vi vet ju hur det slutar" säger vi enade.

1,5h senare, med djupdykningar gällande män, kärlek, sex och idioter så förflyttar vi oss till Sense och jag för en diskution med bartendern om det är så att vi bör börja betala hyra där snart. Han instämmer och ber mig ringa nästa gång vi dyker upp så han kan reservera vårat hörn i soffan åt oss. Idag, så tog jag o min vän endast 2 glas var. Jag kunde inte låte bli att känna en gnutta stolthet när jag var påväg hem. Även om man kanske inte borde känna så, så är det så jag känner. För detta är nästan någonting ouppnåligt för mig.  

En helt vanlig dag i ett helt fantastiskt vackert Göteborg, med en HELT otrolig vän. Precis som det skall vara.

Heja Livet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0