Hello you Amazing day



Idag har jag haft en amazing day! Började med frukost på Franks med Sara Stenström. Vi har inte träffats sedan hon och Patrik åkte från Madeira, så det var urmysigt faktiskt. Under min shoppingrunda som jag senare unnade mig så ringde Josefine och frågade om vi skulle fika. Vilket givetvis betyder vin. Klockan 14 satt vi på Hotel Flora och drack vin i deras förtjusande lobby på Grönsakstorget. Ett givet ställe att titta på folk och se ut som skyltdockor bakom de gigantiska fönstren. Efter en stund hörde Sandra av sig och ville fika hon också. Så - hon joinade oss på Flora. Och sedan kom Maja förbi. Riktigt bra dag och jag har nu käkat Wook och kollat på TV. Köpt en superduperfin jacka, en ridjacka - ja ni tjejer hajjar vad jag menar iallafall i Khaki grönt, ett par skor och en finfin topp som jag skall ha på mig i helgen. Helgen med stort H. Höstens bravadkväll som kickar igång på Lördag. Mina kompisar och deras kompisar skall förenas runt ett bord fyllt med drickbarheter. Lyssna på go musik och tjöta om allt mellan himmel och jord. Sedan blir det utgång. Gött när vi kan ses en helg i GBG och folk reser från sina hemstäder för detta under som skall ske. Kommer bli gaaaaalet bra! FO SHO!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0