Update Lördag Kväll


Just nu Lördag kväll 23:00 :


  • Dricker Colalight

  • Sms:ar med Mia om hurvida hon kan ha Bootcut eller inte ikväll.

  • Snackar med brorsan om hur Star Wars är rejält underskattat och faktiskt riktig bra. (Ja Oskar, jag trillade dit tillslut men skulle aldrig erkänna det)
  • Skriver till ett urval vänner som är inne på Facebookchatten "Logga in på Faceboook!!" för att se hur de reagerar, då de uppenbarligen redan är på Facebook.
  • Masserar mina axlar själv eftersom de är så sjukligt stela samt att jag är den enda som är vaken och kan göra det.
  • Funderar på vilket märke jag skall testa att gå över till gällande snus. Om jag skulle ge mig in på att byta.
  • Brainstormar aktiviteter som jag skall göra med mina kusiner imorgon. Lego, Smålego, Tågbana, Pärlplattor eller Målarfärg. Funderar även på att bygga koja i skogen om dimman släppt så jag kan hålla koll på dem.
  • Funderar på vilken av mina kusiner som skulle kunna massera mig bäst imorgon i utbyte mot en teckning. (Det är oroväckande hur långt dem kan gå för en racerbil eller en drake på ett papper). 5 åringen gör det säkerligen bäst, men kanske tröttnar snabbt vid bättre vetande. 3 åringen kanske inte är fullt lika begåvad än och skulle kunna hålla på längre.
  • Googlar "Currykryss".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0