Minnesluckor


Satt nu och reflekterade över mina senaste helger. Och kommer inte ihåg ett smack. Håret reste sig på armarna och jag tänkte; SHIT. Har jag verkligen varit så packad att jag inte minns någonting de senaste veckorna. Jag har problem. Det slog mig direkt efter att jag varit NYKTER de senaste helgerna, och därför inte minns någonting då det inte finns någonting att minnas. Så insåg just nu, in this very moment att det är så jäkla värt att vara onykter och få massa halvsuddiga minnesvärda minnen, istället för inga. Fyller upp vinglaset - men håller mig nykter även ikväll. Vi sa ju att Oktober skulle vara en lugnt och relativt nyktert. Håller fast vid det, slänger ett ögonkast på kalendern. 16 dagar kvar till November. Ahmen kom igen då!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0