Happy B day Gaaals


Måste ju passa på att Gratulera mina finfina vänner Hanna & Pernilla som idag bådatvå fyller 22 år. Otroligt att två sådana fantastiska tjejer fyller just på denna dagen. Grattis till båda mina gaals! ♥


Hanini (Hanna)


Pärlan (Pernilla)


Och för att stryka över tidernas miss som skedde den 28:e September då My, Linn & Micaela fyllde år alla tre så kommer ett efterskotts grattis till er med! Var så insnöad på de andra födelsedagarna så jag glömde att gratta Micaela på hennes dag, även när jag pratade med henne. Så ett extra stort grattis till dig Mickan, och till er andra två också givetvis. Hurra i efterskott! ♥


Mickan, Mickiz (Micaela)


Myran (My)


Sporty (Linn)


Nu känner jag mig fri från gratulations-ångest. Det var väl förväl det.



Kommentarer
Postat av: Mickan

HAHAHHAHHAHAHAHHAHAHA SARA!!!!!!

2011-10-07 @ 11:45:56
URL: http://michaelan.blogg.se/
Postat av: maddis

Nu glömde du ju Joe som också fyllde den 28e ha ha

2011-10-07 @ 23:48:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0