Hallåeller


God morgon! Gött att stiga upp vid 7 tiden när jag börjar 9h senare. Känner mig dock ganska trött, så kanske skulle man lägga sig en stund igen. Linn hörde av sig tidigt imorse och frågade hur många Scandic hotell det finns i Göteborg, då dem skall vara där på en föreläsning. Jag blev lite orolig då jag anade oråd att Linn skulle hamna på Scandic i Backa, eller i Mölndal. Det finns också Scandic Europe, Rubinen och Crown i stan så jag visste inte riktigt hur jag skulle lösa hennes gåta. Som tur är så skulle dem till Hotell Radisson som ligger mitt i stan. Hoppas hon förstod min beskrivning. Tror inte Göteborgarna blir jättenöjda om en liten uppiffad hysterisk tjej springer runt och drar i folk och frågar efter ett hotell. Ha ha. Ser det verkligen framför mig. Må det inte inträffa. Linn reste från Karlstad kl 05:30 imorse. Göttliksom.

Har sagt att jag antagligen möter upp henne och hennes kollega Calle senare. Men det känns lite små lamt, då dem måste kila iväg snabbt igen och jag skulle ju gärna vilja umgås lite. Well, får se.


Nyhetsmorgon FTW alltså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0