You Go Saturday!


AHMEN SHIT vad trött jag är! Somnade inte förrän jättesent igår, och gick upp klockan 05:30 imorse. Kunde verkligen inte somna inatt. Har nog tänkt alla tankar som finns i världen. Alla alternativ, lösningar och problem. Kunde inte stoppa det. Riktigt påfrestande när man verkligen måste sova.

Men någonting som är snäppet värre än att inte kunna sova när klockan ringer 05:30, det är att stiga upp 05:30, vara på jobet 06:30 och sedan väl inne på plats upptäcka att det står fel (eller rätt) i schemat på väggen. Det vill säga att det inte stämmer överens med schemat på intranätet. Vilket då resulterar i att jag får åka hem igen, efter 4h sömn. Men när jag kommer tillbaka så är klockan 07:30 och jag känner att jag måste ändå gå upp vid 10 igen, så varför inte gå min promenad i Slottsskogen när ungarna ändå inte hunnit komma dit.

Så det är gjort, och jag har nu käkat frukost och dricker te. Tuggade i mig 3 Koffeintabletter imorse då jag var så trött, men tror inte dem hjälper. Känner mig bara lite stirrig. Undrar om det var dessa som gjorde att jag inte kunde sova inatt? Näe, det kan det ju knappast vart. Eller..

Så nu jobbar jag alltså 12-19 idag, och inte 7-14 som det står på mitt schema. Detta är inte första gången heller som det inte stämmer i schemat, så jag skall nog ta ett snack med någon ansvarig idag. Kul för den personen när jag tagit ytterligare 3 tabletter.

YOU GO SATURDAY!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0