White Lillies


Inatt drömde jag att jag fick en bukett med liljor och en parfym av en man. Jag vet inte vem det var men att jag kände honom väl. En bukett med vackra liljor och en parfym som en man valt ut till just dig måste ju vara bland det finaste man kan ge. En doft som han tycker om, och som han vill att du skall bära för den passar på dig. Då är den ju utvald med omtanke liksom. Inte bara någonting random liksom. Och liljor kan jag ju ha drömt om just för att jag älskar liljor. De är så vackra! Egentligen går ju vilka blommor som helst gå bra. Men kanske kan det vara så att jag vill att min dotter skall heta Lilly, och  Lilly betyder ju lilja. Eller så kanske det bara är för att jag älskar Liljor helt enkelt. Det är bara en sådan fin gest,  En Parfym som han tycker passar på mig. WOW liksom.

Finns det någon kille som någonsin köper det till mig, så skall jag gifta mig med den mannen. For sure.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0