TV Träningsvärk


Oh lord vad gött jag har sovit inatt. Det är inte klokt. Vaknade klockan 7 och kände att jag var tvungen att gå upp, men sedan fortsatte jag sova tills klockan slog 10. Då gick vi upp och okade kaffe och ägg och åt en fin frukost vid vårat köksbord. Mysigt.

Jag har sådan sjuk träningsvärk i armarna efter allt bärande igår. TV:n.. har satt sina spår i mina muskler, vilket känns helt fel att säga. Men det är fan sant. Hur kan en flatscreen väga så mycket? Den kanske inte gör det dock, men att bära den uppför 12 trappor tog väl lite energi av mina muskler. Pernilla hade dock också träningsvärk så jag är inte den utsatta i vår bostad. Det är vi bådatvå. Lika otränade alltså.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0